Wednesday, April 13, 2011

SAHARA dan si Tina yg biadap


Tgk tak cerita SAHARA kat TV3 tu, selasa-khamis 10.30pm...?

Ada jugak ye watak2 mcm tu. Sahara ngn family nyer sgt baik ngn adiknya si Tina tu, tp Tina tu tak sedar dek untung, dahla dia tau dia tu anak angkat tp perangai tak pernah berubah. Tetap biadap macam biasa.

Namun mungkin jadi macam tu sebab jantan kot. Aku tak rasa sebab harta.

Tapi yang herannya nape Sahara tu baik sgt ngn si Tina tu? Family dia pun sama walau si Tina sgt sgt anak tak guna!

Apepun cerita nih banyak sgt persoalan tp not bad untuk dilayan, ambik jela pengajaran dari tu.

8 comment(s):

achik ezam said...

laaaa drama rupanya..ingat kesah benar...

delarocha said...

suka tengok 'gemilang'

bukankosong said...

drama lebih kanzz diaowg...ko ada? :P

bukankosong said...

delarocha: tu feveret gak...

sarah mohamad said...

baru je habis layan citer tuu, tak suka kot. layan lagu je yg best. hiks

man yusoef said...

sebuah drama melayu typical..dah biasa sgt tengok drama mcm ni...tapi wondering gak...realitinya ada mmg benda2 mcm ni selalu berlaku ke...

you know..drama yg sgt drama

encikReza said...

drama
drama
drama

bukankosong said...

ha..ha..