Tuesday, April 5, 2011

AF9 dan hamster


Customer: Berapa lama AF tu ada kt sini?

Aku: Tiga bulan

Customer: Seronok ker tgk diorg tu?

Aku: Saya mmg xlayan AF

Customer: Mak cik pun. Mak cik tgk diorg dlm rumah tu mcm hamster jer ...

(Sebenarnya, aku pun fikir cmtu gak!)


7 comment(s):

Azam Shah said...

hamster! lol :D

flyz said...

Zam: tu makcik tu yg cakap... :P

Joey said...

hihihihi..kelakar makcik tu.

Aku tengok kat tv jer. Tapi seriously a refreshing change. Tak perlu pura2 tak tau ada camera. Siap interview bagai ala2 American Idol lagi :)

KK said...

hak3..=D
sy blh bygkan mimik muka mak cik 2..hehe

::FAIZ FARISH:: said...

sampai hati makcik kata mcm tu... makcik tu dengkila tu, nak tak dpt masuk af

encikReza said...

cuba makcik tu yg dpt join af..
hamster gak ke?

Azmer Lias said...

hahahaha..
mcm hamster..
lawak2!!