Saturday, April 30, 2011

Di Mana Joe Jambul

Segmen nostalgia...



Ingat tak rancangan kuiz nih? Dulu masa aku kecik2 mmg femes giler.Pada zaman tu kira rancangan kuiz nih mmg kreativ la...

Terjumpa balik video nih terus wat aku sedih, sbb masa tu telah berlalu, masa kecik yg tak perlu pk masalah, tak perlu pk nak susah payah nak cari duit dan mcm2 rr...

2 comment(s):

Rozuan Ismail said...

ingat lagi dengan jambul dan kereta dia.lupa la nama pelakon wanita yg mimng dalam cite ni

flyz said...

tula aku ingt rupa dia je