Monday, April 4, 2011

CT = Persembahan ABP, penutup dan terbaik.



Antara persembahan terbaik ct setakat nih, vokal superb, susunan lagu yg catchy bangat (serius berulang-ulang kali dengar tak puas),tarian chumil menggoda dengan penari yg baik seiring. Jom layaz bersama...


Sape yg susun lagu nih...congrats ok!

11 comment(s):

Azmer Lias said...

mmg best...comel giler dia menari...
best2!!

Aman Ibrahim said...

gempak2!! memang best..
all her performance, never let us down..

CintaZulaikha said...

hikhikhikhik~~no komen

joey said...

Hahaha..siti menyanyi lagu bukan cinta biasa versi rossa sebab klu aku dgr susunan muzik dia i seriously teringat rossa akan masuk vokal..

encikReza said...

agree!

eh, smlm aku p jj ko la..

-aqmalazmi- said...

suka tengok dato menari...pehh sweet gila

flyz said...

Hidup dato' Iti!

Kak Ika: Saje gelak kat kiter..

Joey: ye ekk? lagu pe? bukan lagu nobody nyer melodi ka?

Azmer,Aman & Aqmalazmi:thanks dtg komen :p

Reza: ya ka ? nape tak bgtau, kalau tak leh belanja makan..:p

Joey said...

ha'ah btulla. tapi tu dah masuk tengah2. I mean masa mula2.

W. Hidney said...

siyes chomel. nasib baik tok iti dah kawin. kalau tak malam tadi jugak aku masuk minang

::FAIZ FARISH:: said...

Dato Ct terbaik

encikReza said...

bro;
cmner nk bagitau?
cer citer.. cer citer..
ko jgn main²
kang aku bakor plak jj tuh!

^__^