Wednesday, April 6, 2011

Update status


Tadi terjumpa owg yg tak disangka...nasib baik aku tgh on call,so buat-buat tak perasan.Tapi aku tau dia perasan, maka aku cepat-cepat berlalu. Aku matikan niat aku untuk usha dan beli baju dinner kat c,tu.

On weekend nanti, kami akan bergerak ke Kedah, jalan-jalan ke Matrikulasi kami serta area-area sekitar nostalgia masa zaman matrik dulu. Plus reunion sekali dengan a few member yg lama tak jumpa. Namun last minute aku kecewa sbb mmber baik aku masa kat Matrik dulu tarik diri lak.Hilang sorang ahli!

Jab lagi akan ke Uptown cari baju untuk dinner gak. Harap-harap jumpa.

Esok keje pagi, then lusa plak meeting. Bakal bz dengan persiapan Dinner sbb aku kan commitee.

Lately aku byk buat keje owg lain dari keje sendiri. Namun aku gembira kerana semuanyer berjalan dengan baik dan ada yg memberi kerjasama.

Aku harap sorang member yg terasa hati dengan aku tu, tak marah aku lagi. Rindu hilai tawa dia yg chumil tu.

Aku harap juga cita-cita aku untuk keluar ke line operation tercapai. ( Hal keje )

Ada satu perkara yg aku belum lunaskan, aku tengah planning untuk mengotakannya secepat mungkin.

Serius aku mahu bersenang lenang dengan kawan-kawan,lama aku tak keluar hang out ngn member sekepala.

Terlalu beria untuk keluar berkaroake, ada sape nak ajak?

8 comment(s):

syabab said...

whoa sonoknyer leh g karoeke...hik3...nk2..haha

CintaZulaikha said...

tgu akak balik kl, kita gi karaoke sesama~~

EIPUL said...

aku suka karoke!!!
hahahaha

semoga dinner ko bejalan ngan lancar, keke

bukankosong said...

Suka ekk korang karoake? jom! jom!

encikReza said...

g karok katner wei?

::FAIZ:: said...

Aku pun nak g Karaoke gak....

bukankosong said...

Reza: Au2 ada...kat song box tu.

Faiz: Jom!!!

Joey said...

aku pun nakkkkkk...


tapi after balik roadshow ler...