Monday, October 1, 2012

bulan Oct ke?





bulan Oct dah weh

masa sepantas kilat tuh

lagi 2 bulan tahun baru plak muncul, 2013 dan umur naik seketul lagi weh



aku takdela cuak sangat

aku cuma cuak dengan owg sekeliling je yg nak mengancam sesama sendiri

kadang-kadang diaowg berlaku kejam gak

puih!



harap tiada apa yg pelik terjadi


20 comment(s):

dwaty said...

lawak pic...hehehe

Liyaa Mf said...

Fikirkan oktober tu aku tak kesah pun sebenarnya. Tp bila bercakap tentang hampir bertukar tahun, erkkk! Cepatnya masa berlalu weyh? Banyak lagi yg nak kena kejar.

enchikseseorang said...

adehh.. rasanya azam tahun ini 80% terlaksana,, tak tahu lagi 20% tu mmpu ke tak

crescent said...

oct dtg lagi...umur naik lagi...perangai masih sama...haha...

Poi Blogger said...

inovasi~ ^^

Lelaki Ini said...

nak dekat 2013 dah..
gubra2!

the malay male said...

apa ada pada nombor...chill chill sudah...hehe

SaddLone said...

haa ni sorang lg sembang sal oktober..haha cukup 5 orang aku komeng hari ni !

moga 10 ko 10 terbaik bro.

KorN said...

tragedi october sudahh... dah nak masuk november... pastu disember... tutup cerita dah 2012...

*mane ko rembat gmbr tu ha? hahaha... sengal

CintaZulaikha said...

cantek kereta...hehheh

bukankosong said...

@dwaty tu rr, kiuttt

bukankosong said...

@Liyaa Mf samala kiter weiii

bukankosong said...

@enchikseseorang ok rr tu, dah lapan 80%

bukankosong said...

@crescent tak pe, maintain kiut muda katanya

bukankosong said...

@Poi Blogger inovasi ye?

bukankosong said...

@Lelaki Ini umur ko brapa beb?

bukankosong said...

@the malay male ayat postifkan diri ye

bukankosong said...

@SaddLone harap gitulah yeee

bukankosong said...

@KorN

sedihkan...sob sob

bukankosong said...

@CintaZulaikha ang nak beli ke?