Monday, October 29, 2012

Seronok plak


Seronok bila berada di kelantan dan dapat dengar cina mahupun india guna loghat kelantan biler bertutur


Weird tp chumil giler
Rasa bangga dengan loghat sendiri tetiba



Adik aku kahwin
Tapi ramai tak bertanya perihal abg nya yg belum kahwin
Sbb muka abgnya nmpak muda berbanding adiknya


Hehe
Serius tak tipu!
Kecuali kantoi bila mak ayah bgtau
Demn!

13 comment(s):

smbotak said...

kat kampung aku dulu ada sorang jiran cina (rumah dia kat simpang jalan) pandai cakap jawa.

man said...

SLMT HARI RAYA AIDILADHA..SILA LAH DTG KE BLOG SY..HTTP://AJAX85.BLOGSPOT.COM

Lelaki Ini said...

huhuh
bestlah nmpk muda...

W. Hidney said...

bila nak kawin? *muka serius*

Felly Sophia said...

Bila pula giliran abangnya?

Asrul "iLham" Sany said...

eh, demo nikoh doh ko??? baru tadi kawe selisih ngan hok demo nikoh tu mari dgn sepupu dio...

the malay male said...

Nanti bila org dah start tanya.... Serius rimas

Syakir Rahman said...

awat abg nye x kawin lg??? ahahahaha...

aimi adilah said...

adek kawin... abg jd pengapit ek?? :P

nurul cHempaka said...

haha..biasa la tuh! pompuan akan nampk lebih "matang"...haha..abg nurul pun nampak lg muda!

smbotak said...

Tadi aku pergi usha moto baru, tunjuk mykad sebab nak booking. Sekali tokey tu tau aku asal johor, terus diajaknya cakap jawa. Sekampung da...

i'm shin... i'm inesen said...

org kelatan lawa lawa

Alif Haris said...

haha . nk ckp ko awet muda la ni ye.. XD