Saturday, October 20, 2012

Kelantan


Orang Kelantan ada satu perangai

secara genetik dan DNA tak mungkin

boleh diubah. Bila ramai ramai, paling

bising! Bila sorang, terus bisu!



Ya ka?

Hoho

13 comment(s):

SaddLone said...

oh yai ! mohon orang kelantan jangan tersentap dan tetak ko..haha


aku suka perhatikan mereka. akua rasa mereka unik..

frimmpong said...

pui la kelantan!kah3

tak baik woi

Tengku Fir said...

realitikan begitu?

the malay male said...

Harap2 kerusi kat stadium shah alam tak dibakar malam ni

Lady Windsor said...

Aku rasa ko silap la bro..setahu aku orang kelantan ni jarang nak bisu kalu sorang pun...

zila manaf said...

tis is fact! hehe

bukankosong said...

@SaddLone actually, ini owg lain tulis...aku ambik share kat sini

aku owg kelantan gak, mungkin ada certin benar atau juga tidak benar

bukankosong said...

@frimmpong oit oit oit...

bukankosong said...

@Tengku Fir ko tryla perhati beb

bukankosong said...

@the malay male taknya...sbb menang...hehe

bukankosong said...

@Lady Windsor mungkin ye, sbb tu ramai yg berhijrah kat luar untuk meniaga

kalau nak meniaga, mana bule senyap2

bukankosong said...

@zila manaf tak jugak...haha

crescent said...

that is so reality...haha...jgn marah...