Wednesday, October 3, 2012

' thrill '






ada kerja atau takde kerja?

atau cari penyakit



even manusia kat dunia nih suka buat menda yg bukan-bukan adalah kerana ' thrill ' yg tersimpan tu

kepuasan yg tak boleh diungkap dengan kata-kata

sbb tu selagi dilarang, lagi dibuat, katanya ada ' ummh! ' yg tak boleh dijual beli tu



even ada gak yg maukan perhatian

atau hobi, atau memang bengong!



21 comment(s):

MRS Rongoks said...

takde keje tu.haishh

Rapunzeel Cikilolo said...

ni tak sempat la. belakang bas je yang dapat gapai. hikhik

the malay male said...

Takde duit nk beli tiket

aimi adilah said...

ni btl2 ke?? kt ner ni????

CintaZulaikha said...

ni musti kes tak beli tiket bas nih, hehhhe

dee said...

rasa cam nak try gak.

Budak Pensel Yazid said...

Hahahhaaha

Budak Pensel Yazid said...

Hahahhaaha

Liyaa Mf said...

Err bengong kut :P

bukankosong said...

@MRS Rongoks mamat tuh mmg xde keje

bukankosong said...

@Rapunzeel Cikilolo agak2 lah ye, haha

bukankosong said...

@the malay male tulah...nak yg free tp merbahaya

bukankosong said...

@aimi adilah tak tau, ambik gambar kat FB kawan

bukankosong said...

@CintaZulaikha tulah

bukankosong said...

@dee buatlah Dee, aku tak bertanggungjwb

bukankosong said...

@Budak Pensel Yazid :)

bukankosong said...

@Liyaa Mf mmg la benggong

hazfee said...

tak ada kerja cari kerja. jatuh dari bas memang naya. haha

Encik H said...

kau snap sendiri ke gambar ni?

Syakir Rahman said...

kah3.. mungkin dpt kepuasan melalui cara mcm tu...mungkin la... =P

Jna marcello said...

spiderman LOL