Saturday, December 25, 2010

aku,dia,mereka dan selamat hari natal



Aku lebih senang dengan dunia aku dan akan hal aku. Kalau dulu beria mahu menjadi seperti owg itula,owg inila...nape? sebab mereka pandai,mereka kaya dan mereka miliki apa saje,maka aku juga mahu memiliki seperti mana mereka miliki. Tapi bila sudah dewasa dan besar seperti skrg, baru aku terpikir, setiap insan telah disediakan nasib masing-masing oleh maha yang satu. Maka kita xmungkin boleh jadi macam dia mahupun mereka. Sebab dia atau mereka adalah diri mereka dan nasib dia sendiri. Kita cuma boleh mengubah nasib kita tetapi kita tidak boleh menjadi seperti mereka @ dia.Paham?

Kesimpulan...just be urself, buat apa yg kamu mahu, buat apa yg terbaik untukmu dan berbanggalah dengan diri kamu. Kamu adalah kamu dan kamu istimewa juga disebabkan kamu tetapi bukan mereka mahupun dia.

Kan?

Tetiba aku menulis perihal ini sebab aku teramat bersyukur dengan apa yg aku ada, mungkin aku tak kaya,mungkin aku tak sesenang yang lain.Namun aku gembira sebab apa yang aku ada sekarang adalah disebabkan usaha aku sendiri.Hu..hu..just terus berjalan dan belajar k...(maju ke depan)...

Buat semua d'kesempatan ini juga, BUKANKOSONG mengucapakan selamat hari Natal,Merry Xmas dan selamat bercuti.

Jangan nakal-nakal...dan jadila seorang yg special di mata kamu,keluarga kamu dan masyarakat.


: )

1 comment(s):

Anonymous said...

u 2 Mr HidneY!