Thursday, December 9, 2010

Walau lambat



Oit guys!! & salam : )


Ni baru aje balik dari menonton Repunzel AKA Tangled, ok rr best gak...lucu ada,happy ada dan sedih pn ada...yg anehnya aku ampir nanggis tadi tau, dh rr cerita katun lawak aku nanggis wat apa lak kan...tp percayala ada part2 tu wat aku sedih tau...serius aku cakap.


Walau aku rasa agak terlambat sbb baru dapat tgk cerita nih plus war2 kat c,ni, tp aku tetap pueh hati gak...then Narnia wait 4 me ok esok...harap2 ada tiket utk aku.


Actually ngah tunggu mmber aku nih, kata nk gi karoaks...tapi senyap lak, so tunggu jela...if xjd aku santai2 je kat bilik nih...


Hu..hu...actually kadang2 aku terperasan aku nih sebenarnya kuat gak berhiburkan? Asyik wayang, karoaks dan asyik kuar berjalan aje...Alhamdullilah dgn rezeki yg ada nih leh rr belanja2 utk berhibur lagipun umur pn dah nak tua dah nih...so masa muda yang masih ada aku patut hargai...chewaaahhh!!! Hu...hu..


Apapun just depend kat diri masing2 lol...aku lebih senang cam nih, so asal aku happy aku akan enjoy selagi mampu, xde sape pun leh halang tau...


Orait berbalik pada cerita tadi, aku pueh ati aje...tata...

0 comment(s):