Sunday, December 19, 2010

bos oi bos



Jumpa balik kita!


Aduyaii...ingat esok dapat cuti upanya tak,gara2 bos aku merajuk xdapat tgk wyg,so sbg balasan aku kena keje teman dia katanya.Lusa baru cuti, apa2 jela...asal dapat cuti.


Hurrmm...siap nanggis agi beb, kecik hati bangat sbb nak sgt dia tgk Hantu Kak Limah balik Umah tu, aku pn xcited tapi xde rr smpai mcm tu sekali, dia kata aku sengaja xnak tgk ngn diala,apala...kata aku saje kenakan dia,xde maknanya aku nak wat cam tu,awak tu bini owg bos oi,kdg2 aku tersenyum sendiri ngn perangai bdk2 bos aku tu. Oh ya,tak sangka kan cerita nih full book walau esok ari Isnin mostly owg keje.Kalau tyngn before 10pm aku paham la full book, ini midnite nyer tygn pun sama.Hurrmmm...hebat rr penangan ko Hantu Kak Limah.


Aku nk tgk sgt ,betul ke best cerita nih?...


Nasib baik esok keje ptg, so tidur LEWAT rr



*Tapi aku bersyukur,sbb ramai owg masih nak rapat ngn aku.

0 comment(s):