Saturday, December 25, 2010

Santa at Au2 dan aku yg penat

*Santa kurus

*Gemuk tang perut sbb kami letak teddy bear,bg nmpak cam ada perut.



*Nak gula-gula dik?


*Anak owg pute nih beria-ia nk main loceng! lempangkan!



Salam,

Sleepy aje aku ri nih,maklumlah tak berapa cukup tidur. Ya la..pagi td rushing dari S.Alam balik dari melawat adik-adik dan ayah aku kat sana.Happy dapat jumpa dengan diaowg actually....semalam tidur agak lewat pahtu kena bangun awal lak.

Keje tadi pun wat tak ikhlas sgt, sbb sleepy sgt. Namun tetiber kami dapat idea, masa rehat kami gi karoake, unplanning tp redah je...ha..ha.. best gak tau...melalak aje keje aku!

Oh ya...tadi gak ada event kecik kat AU2 Jusco, aku ngn member wat kemunculan santa claus kat store aku.Meriah gak walau customer xde rr ramai sgt. Dalam duk sibuk-sibuk tolong dan customer layan santa, tetiba penyanyi Nasir Wahab menegur, santa claus kurus katanya...he..he...terkezut sekejab.Yala cam mana tak kurusnya staff yg agak berisi suma muslim, lagipun dh kuar issue owg Islam tak bleh pakai pakaian yg berupa kafir(korang paham kan?) .Terpaksala suruh staff yg non muslim,yg kurus je yg ada. Nak bagi gemuk kat perutnya tu kami letak teddy bear aje, cam tak jadi,tp oklaaaa....btw apasal santa tu perlu gemuk?Tp mmg aku perasaan santa sumanya gemuk-gemuk.Byk mkn mkanan manis kot. Aku tak jadi santa claus pun,just tolong bagi-bagi belon je. Boring-boring tolong rr diaowg lagipun hari minggu aku tak bz ngn keje aku sgt.

Kul 6 aku balik umah, kemudian melantak tidur sampai 8pm, cover tidur utk beberapa jam. Next plak pah bgn tidur gi kenduri umah bos aku. Adik dia kahwin...meriah giler, 8 khemah kata kau dibuka. Esok pegi agi, gi mkn kenduri AKA mkn tengahari maka makan free lagila aku. Ni la yg seronoknya keje Jusco, kalau staff kahwin ke atau wat majlis makan-makan ke kami conpirm dijemput, selain memeriahkan majlis diaowg kami juga bwk perut kosong kami untuk diisi, jimat duit makan katanya...he...he...

Selain itu...ramai owg kat Jusco, tak payah risau akan hal nk cari kwn dan cliks yg ramai...klau tgk mmber FB aku pun 80% adalah mmber2 Jusco...can ana tu? Orait...itu je kot untuk chegita2 rini...xde yg menarik-menarik pun.Sederhana je, cuma nak bgtau nilah antara listing aktiviti untuk sape-sape yg keje retail/Jusco mcm aku. Terisi tp bermakna.


: )

0 comment(s):