Thursday, December 16, 2010

Harapan









Aku tak yakin sangat nih, tp at the same time aku mau tgk cerita tu! Aku tak mau kecewa seperti Lagenda Budak Setan tu! sedih ngn Cicak Man tu! Sakit hati ngn Jangan Pandang Belakang Congkak 2 tu berulang lagi.

Aku mahu rasa puas walau sederhana puas seperti Magika tu! ni suma filem melayunya list yang penah aku tgk...berbilang tak best dan hanya boleh bilang ngn jari je filem melayu kita nih best.

Seperti yang aku cakap sebelum nih...tiada berniat mahu menjatuhkan filem kita tapi aku mahu biarlah apa yg dilaburkan dan diingini berbaloi dan puas.

Pergi ke panggung bukan mahu tension,sakit hati dan monyok marah tp mahu berhibur setelah penat bekerja. Aku harap kali nih tak mengecewakan...

Actually bos aku ajak aku gi tgk cerita Hantu Kak Limah balik Umah sabtu nih, cerita melayu tu,goyah aje imiginasi aku sbb aku sudah terset bahawa filem2 melayu nih MENGECEWAKAN! Bukan buat2 set tapi filem itu telah setkan aku mcm tu, maka marah la kat filem2 itu ok!

Hu..hu..most of the review filem Hantu kak Limah nih semuanya setakat ini positive feedback aje kat blog2 mahupun Fb mmber2 aku. Wow! cam menarik plak,ingat senang ke cerita melayu dapat positive feedback dan nak wat aku bergelak seperti mana sit com puteri mahupun The Nanny tu!

Janganla harapan tinggal harapan dahla ya, so aku mula decide untuk tgk, tapi kalau menolak pun kena tgk gak sbb bos aku nih cepat kecik hati bila d'tolak pelawaannya...aduiyaaiii penat melayan deng! so aku redha ajela,kang merajuk plak dia bala untuk aku, nnti dituduh aku xsuka keluar ngn dia lak.

Harap yg terbaik, then RM10++ tu berbaloi...harap aku gelak dan bahagia je kuar dari panggung nnti.

Xbest siap rr ko! ( Ugut lagi tuh!) budget leh wat apa2 lak, padahal cerita tu dah kutip 4 juta dah dalam masa 3 hari tayangan tu...hu..hu..ada ko mampu 2 Alam?

Tata...

0 comment(s):