Saturday, December 11, 2010

keje aku ko bukan tak tau...


Salam weh,


Ponetnyer...baru bangun katanyer (sbb tdur)


Tadi keje, malas gilaks... sbb apa? sbb aku berjaga semalam


padahal rini kene masuk keje time 8am


so time keje td mula ahh menguap-nguap aje


Hu..hu..teruk kan?


Tak pe...at least keje siap tau


ya rr mcm ana tak berjaga, asyik karoaks je, 2 jam agi tau


then malam nih gilaks agi sbb akan pergi karoaks agi


hu..hu..konpirm kroniks


tapi idak pun...sbb malam nih kami semua akan bergembira smpena meraikan


ulangtahun 1st utk mmber aku tu smbil berkaroaks dan beramah mesra


satu tahun dah kahwin tau...


then mcm biasa lol, aku kena organize


hu..hu..aku tak tau rr nape member2 aku nih suka bg aku tanggungjwb nih


tanggungjwb utk kumpul owg kalau ada event2 kumpul mcm nih


tapi actually kata mereka, aku nih senang owgnya


sbb kalau aku kumpulkan mesti berjayanya


yala...ko tau rr aku kalau bab berhibur ko serah je kat aku


then makala terkumpula semua ~ngeee


then malam nih hope ok, sbb aku dengar kabar karoaks nyer tempat super star wangsa walk tu


ramai gilaks owg


kami kena dtg sejam awal untuk booking segala


wish us luck k


ha..ha...


to my fren apy 1st anniversary tau


moga cepat dapat anak


cian dia still xde rezeki agi...


tata...


0 comment(s):