Friday, July 6, 2012

asam


ada yg kutuk

''woi! ko mkn asam berapa bulan dah?!''

ada plak, lelaki tak leh mkn asam ke?

sedap ok, nak nak time sakit kepala

kira pengganti panadol la tuk aku, tp serius menjadi, hilang plak peningnya tu ( tak taula mujarab peningnya untuk owg lain )


namun makan byk tak elok gak

pengawet dia luar biasa, kena kesan jangka pjg plak nanti

tp serius sedap wei, nak yg masam kaw kaw tu!


12 comment(s):

Syakir Rahman said...

hahahaha...betul tuh.. tp aku xde la antoo asam sgt...

::FAIZ:: said...

tak suke makan... tak tau kenapa

Zamri A. said...

asam...best giler. kalo gi pasar chowrasta kat penang, mau giler nak angkut semua! haha..

NIZAM said...

best ok. tp kalau makan byk, aku sakit perut. masam kot.

nizamsani said...

kenapa gambar jeruk?

bukankosong said...

@Syakir Rahman ala sesekali mkn bule rr

bukankosong said...

@::FAIZ:: bgs rr, if nk mkn sesekali ok rr

bukankosong said...

@Zamri A. tau xpe! hehe

bukankosong said...

@NIZAM tak rr, setakat nih xdela sakit perut agi

bukankosong said...

@nizamsani adik beradik ngn asam la

reezal said...

amboi2 sejak dua menjak ni hahahaah opss... asyik makan asam je dah lekat ke hahahaaa larriiikkk~~

bukankosong said...

@reezal a ah, lekat lemak, kih kih