Friday, July 13, 2012

letak dalam bloglist


gigih aku mencari blog blog untuk diletak dalam bloglist BLOGGER(s) aku

mcm mengutip buah-buah ranun kat dusun lak rasa

ciri-ciri :  1.) blog simple & ringan
                   (gadget berjela tp tak diguna memberatkan blog tak dilayan, maaf, rata2 adalah blog pompuan)                       

              2.) isi str8 to the gay ( opsss! point la )

              3.) kelakar & berinformasi ( ada U,18sx,18PL lagi baik,bonus la tuu! )

         

10 comment(s):

adam said...

Haha.

Listing macam nih sebenarnya banyak lagi boleh dielaboratekan.

Glitters sana sini,
Iklan mengekor jek bile scroll down,
Pilihan font,warna yang kalut,
Songs widget,


Tapi itulah hak yang empunya, nak-nak pula benda2 nih boleh bikin musuh jek rasenye. Haha

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

selamat mencari :)

Asrul "iLham" Sany said...

agak2 blog AiS termasuk senarai x???

the malay male said...

ehhh, blog saya tersenarai la..terima kasih ya :-)

bukankosong said...

@adam

yeah benar, blog pompuan mmg byk yg mcm nih, kununnya cantik rr, tp menyesakkan keadaan

apapun mcm ko cakap, dah dia punyer, ikut suka dia rr

bukankosong said...

@Muhammad Saiazuan Norhalik dah jumpa a few blog2 yg best

bukankosong said...

@Asrul "iLham" Sany ofkos rr ada, hoho

bukankosong said...

@the malay male blog kamoo antara list yg best gak

kaizenDaGreat said...

eh, blog tersenarai la...
wah, bangga gitu...
nanti nak tambah widget kalau awak masuk je, ada kucing jadi penyambut tetamu... hahahah

bukankosong said...

@kaizenDaGreat widget kucing yer? hoho