Tuesday, July 24, 2012

kunang-kunang


melihat kisah lepas dari jauh

sedih gak bila diingat, tp itu pernah menjadi sebuah kenangan istimewa

dulu aku pernah menerangi hidup yg disayangi,harap kini lebih mampu



sejarah lepas mengajar kita untuk menjadi lebih matang dalam membuat keputusan hidup

berhati-hati supaya hati tidak dilanggar todak lagi


' oit! udah-udah la tu! lara semuanya...puasa ke tak nih?! '


terus tersedar dari lamunan mimpi  ( sengih )

17 comment(s):

Asrul "iLham" Sany said...

usah dikenang peristiwa lama...

SM said...

hati-hati supaya tidak dilanggar todak lagi, tapi jangan terkejut kalau ada bilis menggetis buku lali. hahahaa, salam ramadhan...

khaifaiz said...

Cari yg lbh baik jer skang ni...

Scya Lollita said...

kenangan silam -__-
pengajaran jeh semua tu

leakedknowledge said...

apa kaitan kunang2 dgn crite ko nih??? konfiuss ak :P

Jiwa Perempuan Gila said...

gantikan saja kunang2 tu dgn lampu minyak tanah .
hahhaaa *tiba2

SaddLone said...

sedang mngungkit kengn lama dlm versi mimpi terjaga..hati,sabarlah.. :)

bukankosong said...

@Asrul "iLham" Sany tetiba terkenang, hoho

bukankosong said...

@SM bese la tuuu...ikan bilis

bukankosong said...

@khaifaiz susah sikit tp rasanya dh ada kot

bukankosong said...

@Scya Lollita a ah, syukur pd tuhan

bukankosong said...

@leakedknowledge adalar...baca tul2...kias2 la sikit

bukankosong said...

@Jiwa Perempuan Gila tul kan? lagi terang

bukankosong said...

@SaddLonehoho, lebih kurang rr

Jiwa Perempuan Gila said...

ehh . betul jugak ayat aku rupanyaa . hahhaa ..

bukankosong said...

@Jiwa Perempuan Gila ambik hati je..muahaha

Jiwa Perempuan Gila said...

hahhaaa . =='