Thursday, July 19, 2012

tazkirah diet



Hari ni khamis,esok jumaat dan lusa sabtu

dah nak puasa kita lah ye, rasa baru semalam je Ramadhan tahun lepas berakhir, cepatnya masa berlalu

Alhamdullilah dipanjangkan umur bertemu lagi Ramadhan kali nih

syukur



ambikla kesempatan ni utk diet ye, diet buang lemak, buang dosa, buang maksiat, buat lara dll lagi yg jahat syaitannirajin tuh

buat amal byk-byk,keberkatan lebih utk bulan ni

jgn plak asal sahur je mkn byk, berbuka lagi triple byk


nafsu serakah membeli belah makanan tu kurang-kurangkan

tak habis membazir je, sian anak2 Afrika tak dapat makan, kita ilek je buang



sekian tazkirah buat aku dan teman-teman.




14 comment(s):

LELAKI INI said...

sedapnya :)

hairy said...

betul!..salam rmdhan beb...

Jiwa Perempuan Gila said...

Selamat menyambut bulan ramadhan :)
*cehh , skema plak ayat aku :P

Cik Rongoks said...

yeah..btol tu :)

selamat berpuasa ! ^^

whitecappuccino said...

kalau tak bendung, nafsu makan dbulan puasa menjadi2.selamat berpuasa.

xazuraxabux said...

nasi lemak ke yg berlonggok tu?

selamat menunaikan ibadah puasa.

ஜ miss klanika ஜ said...

setuju banyakkan buang lemak dan buang dosa.

bukankosong said...

@LELAKI INI tgkla nnti time puasa, yg xsedap pun jd sedapp

bukankosong said...

@hairy salam ramadhan

bukankosong said...

@Jiwa Perempuan Gila hoho, samala kiter ye

bukankosong said...

@Cik Rongoks slmat berpuasa

bukankosong said...

@whitecappuccino biasala, time lapar, suma ikut nafsu...slmat berpuasa

bukankosong said...

@xazuraxabux a ah, slmat berpuasa

bukankosong said...

@ஜ miss klanika ஜ kan kan kan