Thursday, August 18, 2011

Bercuti ke Perak


Untuk beberapa hari ni aku akan ke Ipoh Perak,jalan-jalan kat sana.Lama tak bercuti,pantang member ajak mesti join.Lagipun lama tak jumpa yang lain,jauh kan.So apasalahnya merantau bercuti berjumpa dan bersama diaowg.


Leh berbuka together-gether.


Kerja, keje gak.Sesekali kena rehatkan minda ngn aktiviti untuk hiburkan hati.Baru rr awet muda. Plus kita kena luaskan pandangan,jgn asyik duk terperak kat sini je dengan rutin yang sama.


Hidup pun tak bosan, ada semangat baru,lagipun hubungan ngn member-member bleh eratkan. Nanti esok-esok bila dah kahwin mana bole macam nih sgt,byk terikat ngn komitment keluarga.Tgk rr member aku yang lain, nak ajak kuar pun susah. Sbb isteri pun kena teman gak.Anak-anak pun nak kena tengok.


12 comment(s):

Asrul "iLham" Sany said...

tol tu, sebelum ko kawen, kena travel2 dulu...

:D

Syakir Rahman said...

yeah!!gunakn masa bujang sebaek mungkin....

muhamadsufian89 said...

kalau kawen nanti boleh travel dgn bini dan anak-anak. baru nampak macam ayah dan suami yg penyayang. hehe


http://muhamadsufian89.blogspot.com/2011/08/belajar-loghat-nogori-part-2.html

::FAIZ FARISH:: said...

stuju ngan syakir

syafiqakarim said...

wow.lama tak g perak.
bukan nak bawakkkk

rozanna.rizwan said...

dah kawen lg byk boleh travel.

pegi makan nasi vanggey,
sedap!

bukankosong said...

asrul: gi travel ngn ko, ko la teman..he..he..

syakir: selagi mampu untuk enjoy

Muhdsufian: InsyaAllah 1 day..

bukankosong said...

faiz: :P

syafiqa: meh! jommm

Rozzana: one day dgn isteri dan anak2 :p

Ri said...

nanti post gambar ye? :D

bukankosong said...

Ri: ha..ha..bole je

CintaZulaikha said...

travel its the best

bukankosong said...

ika: benar..ha..ha..