Thursday, August 4, 2011

Dihindari



Kadang-kadang syukur pada tuhan, Dia selalu melindungi aku dari melakukan kesalahan. Kadang aku tersedar tu walau masa aku tersedar tu aku dlm keadaan tak sedap hati/ dalam keadaan pahit.

Aku tahu doa aku dimakbulkan.Selalu mohon diminta dihindari dari perkara yang tak baik.Aminn...

Dia yg maha pengasih dan penyayang.

9 comment(s):

amry said...

er...aku tengah fikir ni bro..apa kaitan entry ko ngan gambar tu?errr.....hang otak aku..hehe

delarocha said...

semoga dipermudahkan segalanya.

JIJI YU said...

syukur itu kena selalu

bukankosong said...

amry: saje je letak...suka3x,asyik entry xde pic bosan gak

Delarocha & jiji: moga segala dipermudahkan.Aminnn

CintaZulaikha said...

ehhh, durian~~~

::FAIZ FARISH:: said...

durian...................... yummy

Azmer Lias said...

insyaAllah :)

khaifaiz said...

aku pun kekadang telupa... sesamalah kita ingat mengingati

bukankosong said...

Ika & Faiz: sodappp...kami beli byk giler masa gi Broga ritu

Azmer & Khaifaiz: InsyaAllah