Tuesday, August 23, 2011

Paedah main mercun





Harus mengamuk tuan umah,kalau umah yg ko duduk tu umah sewa!

9 comment(s):

Azmer Lias said...

taw xpe....msti mengamuk punya tuan rumah..haha

bukankosong said...

kena sekeh kalau anak2 aku macam nih

feeling abah jab

Ri said...

humaaangg aih! ...mercun pe dia pakai tu?

Taufan Bin Ribut said...

budak2 tu pas ni berak mesti alas surat khabar je kan?hahaha..

Entri Terkini : Shopping Raya yang sakan

Entri terdahulu : Mercun rocket buat aku terbang tinggi-tinggi

CintaZulaikha said...

sohih kpala minta disekeh nih...

bukankosong said...

Ri: tak taula...kuat giler

Taufan: tau xpe...padan muka!

Ika: ibu plak kena rotankan mereka!ha..ha..

JIJI YU said...

bingai toll

::FAIZ FARISH:: said...

kalau rumah sewa aku dia buat camtu, aku saman dia 5 juta

Sang Pemerhati said...

perghh..tu kalau tak kena lanyak, memang tak ptut tu..