Sunday, August 7, 2011

kesian mereka



Ko bayangkan kalau adik ko mcm nih,cari keje macam nih,dgn mintak ehsan owg lain aka minta derma.Adik ko plak tu belasan tahun agi,muda giler dan pompuan plak tu.

Eden tak sanggup,luluh hati.Even tgk peminta sedekah pun tak mampu tahan sebak.

Dahla keje sampai 10pm ke atas.Pompuan plak tu.Selamatkah mereka? Ni bandar KL wei!

Aduyai macam2.Bila baca nih teringat adik kat kg.Tak bole biar mereka jadi mcm nih.Sindiket kot agaknya. Kesian mereka kalau ya.Dipaksa agaknya.

Makin menjadi2 kan isu nih kat KL.


4 comment(s):

H.J said...

biasanya sindiket la tu kalo sampai pkol 10 baru nak beroperasi

CintaZulaikha said...

kat jertih ni pon ramai camtu...humm

Faaein Talip Roy said...

tahun lepas pernah je keje kat KL sampai pagi buta.. hohoho.. keje kat site.. win win situation.. terpaksalah..

Far8 budak baik said...

tu ar kesian kot..
mmg sedih aku tgk..
kalau aku kaya mmg dah bagi dy
duit byk2 dah..
klo ibu2 lagi yg minta..
lagi lah sedihh uh