Monday, August 8, 2011

CT je kot


Susah jadi artis nih, nak kuar sana sini susah,kena ada bodyguard segala.Tp tu Hollywood bolela, Malaysia lum smpai tahap kronik,nak shopping pun susah.


Kat Malaysia glamer mcm ana pun ko tetap bole kuar,shopping n lepak agi.Paling komen duk perhati peminat dari jauh je.


Aku rasa yg mungkin diserbu luar biasa mungkin CT je kot.Sbb dia jela aku rasa paling popular setakat nih.


Setakat ini aku tgk Jac,Hazama,FT senang je shopping...aritu nmpak kat Jusco mereka duk cari barang. Lum ada peminat agi gi serbu,smpai rimas nak shopping pun susah.

5 comment(s):

CintaZulaikha said...

alhamdulillah klu yg tak kena serbu tuh..nak idop normal pon susah~

::FAIZ FARISH:: said...

kalau Maya Karin ko rasa kena serbu tak? hehehe

dwaty said...

yup betul tu... kalau ct lalu depan aku... of course aku tahan... kalau artis lain... tengok keadaan bah...

Aman Ibrahim said...

kalau aman femes nanti, rasa rasanya org serbu x? hahaha..

bukankosong said...

ika: mcm tak puas je nak jalan2,xleh rasa apa owg lain rasa

Faiz: tak kot :p

dwaty: aku joinn sekaki

aman: budak comel...ok kot,ramai kot yg serbu