Friday, August 26, 2011

blog yg sunyi


Sunyi je blog malam nih, yela ramai dh otw balik ke kg


to all, hati2 kat jalan raya tu, ingat owg tersyg yg tengah tunggu.Aku tak balik, keje, raya ke-3 baru balik.Xpe, dah biasa.


selamat hari raya,maaf zahir batin.


Btw syahdu plak...Ramadhan akan pergi meninggalkan kita.

7 comment(s):

Ri said...

ha ah laa.. sunyi tul!
biasa dah ada 2-3 org komen dah :P

Nizam Ijam said...

selamat balik kg..blog ni ringan jer :)

Asrul "iLham" Sany said...

miss my papa n mom n my baby sister...

T_T

bukankosong said...

Ri: hu..hu..blog aku biasa je beb, ada seketul 2 komen tu dah biasa

Nizam: ringan sbb xde owg yer

Asrul: slmat balik kg, my kg tu!

::FAIZ FARISH:: said...

smoga kita akan jumpa lg Ramadhan akan dtg

Saiazuan said...

smua x sbar nk raya

bukankosong said...

Faiz: aminnn...

Saiazuan: gitula gamaknya