Saturday, August 11, 2012

busy



untungla korang busy shopping

saya busy keje je

ape pun slmat membeli belah lah ye



jgn ikut nafsu, tapi ikut keperluan

kita tak tau duit yg kita guna untuk yg tak sepatutnya tu sebenarnya berguna di kala yg perlu

gitu ~



13 comment(s):

the malay male said...

kerja rajin2 bro :-)

crescent said...

berusaha!!!hahaha...

Clumsy Boy said...

aku nak bagi header kat ko. ko nak tak?

adam said...

Selamat berhari raya~~ ucapanku untuk semua
Kita mengeratkan semula hubungan saudara yang terpisah~~

Jiwa Perempuan Gila said...

kerja rajin2 .
nanti banyak duit bleh bagi aku duit raya :p

dilladoodledat said...

hehe baiklah , akan ku igt pesanan itu . (baru balik shupping heheh)

bukankosong said...

@the malay male ofkos! :P

bukankosong said...

@crescent caiyok!

bukankosong said...

@Clumsy Boy mestila nak, me kasih kawan

bukankosong said...

@adam ala ala DJ la nih , kah kah

bukankosong said...

@Jiwa Perempuan Gila duit seringgit kertas baru lawa, nnti aku bg ko, kah kah

bukankosong said...

@dilladoodledat ikut nafsu ke tu? hoho

dilladoodledat said...

em beli time sales jadi bukan sbb nafsu harakah . hehehhe