Wednesday, August 15, 2012

legalah aku




fuhhh! lega

ada lagi tiket bas rupanya

boleh tahan gak gabra aku

maklumla tiket balik ke kampung halaman tercinta untuk beraya tak beli beli lagi nih



entah nasib baik macam mana

pergi satu kaunter bas tu terus dapat tiket

rezeki nampaknya



actually aku dah terbayang beraya kat KL nih tanpa sesiapa pun

hanya mungkin ditemani jiran-jiran cina

bersama anjing-anjing beliau

oh tidak mau la aku



semua, jumpa kat Kelantan nanti ye






18 comment(s):

Jiwa Perempuan Gila said...

selamat hari raya :)

*awal benar

Cik Rongoks said...

yeah !
balik kelate. hukhuk
jom g kbmal . hahaha

LelakiSemalam said...

gambar tu tak tertahan ler...

adam said...

selamat pulang wer. pesan abang drebar bawak bebaik. kalau ngantuk biar ang ganti. haha

the malay male said...

Alahamdulillah, ada rezeki kamu balik kampung tahun ini :-)

Ri said...

huish!
rezki dpt blk kg thn ni ek? sekali lg tk beraya le kat umah ri nmpknye

dilladoodledat said...

woah ensemmnyeee

i'm shin... i'm inesen said...

beshnyer pi Kelantan!!

crescent said...

balik kg!!!seb bek ade tiket wei...kalo tak sendu di aidilfitri kau nanti...haha...

bukankosong said...

@Jiwa Perempuan Gila masa aku balas komen nih, dah nak dekat dah

bukankosong said...

@Cik Rongoks jom jom!

bukankosong said...

@LelakiSemalam hoho, edit semata-mata

bukankosong said...

@adam aku ganti lagi bala, kah kah

bukankosong said...

@the malay male tulah,Alhamdulillah

bukankosong said...

@dilladoodledat sape? saya? haha

bukankosong said...

@Ri insyaAllah Ri, mana tau kannn

bukankosong said...

@i'm shin... i'm inesen jom shin!

bukankosong said...

@crescent tulah, tp xpe, dah bese dah