Friday, August 17, 2012

selamat hari raya ajelahhh...



isu peribadi aku makin tak berani nak ulas sangat kat sini

takut menyakiti mana-mana pihak

kadang biasala, salah susun ayat akan tersinggung nanti

manusia nih boleh paham byk maksud bila baca sesuatu ayat

subjektif katanya



memang benar sebelum ini aku marah sangat kat seseorang nih sbb beliau jahatla

awal awal kemain

pahtuh taik, taik ayam

lain kali kalau tak kota apa yg dikata, baik tak yah!



kesian kat orang tu

lain kali fikir dulu perasaan owg tuh

sbb tulah aku stop kan aje



mmg aku steady, memang aku kata ok

tapi kat dalam makan banyak boleh tahan gak

aku nak sangat menda tuh kena kat ko balik, baru padam ngn muka



demn!

kan terluah, kat blog nih memang dasat

pepun sempena bulan baik nih, aku maafkan aje

bagi aku semua org buat silap, mungkin aku atau ko pun sama

maka aku maafkan aje, dan jua aku susun 10 jari kat ko if aku ada silap gak



selamat hari raya ajelahhh...


14 comment(s):

Cik Rongoks said...

selamat hari raya ajelahh jugak ^^

ஜ miss klanika ஜ said...

selamat hari raya . ampun maaf dipinta ye .

LelakiSemalam said...

sabau jer laaa...hehe

W. Hidney said...

selamat hari raya yer

adam said...

selamat raye jugaklah. maaf zahir batin.

Jiwa Perempuan Gila said...

kan3x .. lain yang kita maksudkan . lain yang mereka tafsirkan . huhuuu

Fel said...

Selamat hari raya! :)

bukankosong said...

@Cik Rongoks maaf zahir batin ye cik adik

bukankosong said...

@ஜ miss klanika ஜ slmat hari raya...

bukankosong said...

@LelakiSemalam sabar separuh dr iman

bukankosong said...

@W. Hidney slmat hari raya en hidney

bukankosong said...

@adam maaf zahir batin, moga apy apy time raya nanti

bukankosong said...

@Jiwa Perempuan Gila besela tuuu

bukankosong said...

@Fel apy ari ray Fel