Tuesday, August 14, 2012

persoalan



ada satu satu ketika tu, aku rasa insecure sangat, rasa macam tak berguna plak

mungkin perasaan je kot



masa tu rasa malas nak jumpa orang

rasa nak duk umah je atau just pegi kerja & buat hal sendiri

malas nak layan pelbagai persoalan yg orang lain lontarkan

soalan typikal yg kononnya nak berbahasa-bahasa tu



mereka apa tau

apa yg kita lalui



tapi pahamla, sifat ingin tahu manusia nih macam-macam

nak nak aku yg jenis jarang balik kampung nih

huh!





12 comment(s):

Fel said...

Persoalan yang menghantui sempena hari raya? Kih kih.

the malay male said...

ambil tahu

aimi adilah said...

sabar je lah =)

Asrul "iLham" Sany said...

Jangan Malas!

LelakiSemalam said...

haha...lain macam jer bunyinya...

i'm shin... i'm inesen said...

jom jumpa #senyum paling manis

bukankosong said...

@Fel lebih kuranglaaa

bukankosong said...

@the malay male yang mungkin tak kena tempat,demn!

bukankosong said...

@aimi adilah tu lah, sek baik bulan puasa

bukankosong said...

@Asrul "iLham" Sany xdenyer malas

bukankosong said...

@LelakiSemalam lain sikit la...kah kah

bukankosong said...

@i'm shin... i'm inesen jom jom...kamu kan selalu dtg KL shin