Saturday, August 18, 2012

garangnya orang kita



serius org Malaysia nih garang

asal gaduh je meninggi suara, padahal langgar bahu je ( ego orang kita tinggi menggunung )

suara menengking kalau boleh nak terkeluar anak tekak, over nak bagitau serata alam bahawa dia marah



kalau kat trafik light, lambat sikit je, sikit je la atau satu saat je lambat terus dah kena hon

gila tak penyabar

usah disebut langgar lampu isyarat, org lain warna kuning memperlahankan kenderaan

tapi kat Malaysia adalah melajukan kenderaan

can ne tu?


12 comment(s):

.FH. said...

satu tradisi orang kiter.jalan jem tak hingat. btw selamat hari raya .hati-hati :D

Cik Rongoks said...

btol tu. garang sgt . bnda kecik nk dibesarkan. haishh

LelakiSemalam said...

cam ne..macam biasala belasah jer...hehe

Jiwa Perempuan Gila said...

Hormone tak stabil letteewww :)

Fel said...

Garang gara-gara tak sabar ni pesen nak kena lempang je kepala dia tu.

bukankosong said...

@.FH. InsyaAllah, apy ari raya

bukankosong said...

@Cik Rongoks kan, so mcm ana tak gaduh?

bukankosong said...

@LelakiSemalam haha, makin gaduh gaduh la jwbnya

bukankosong said...

@Jiwa Perempuan Gila period pain agaknya

bukankosong said...

@Fel amboi Fel, terpengaruh ngn drama Adam ke? kah kah

Fel said...

Kah kah. Sudah, jangan cakap pasal drama Adam tu. ;p

smbotak said...

budaya pembawaan daripada mak bapak kot.