Sunday, August 5, 2012

dulu


ada sesuatu menda yg berlaku

yg kita redha dengan kehendak Nya


walau pahit, walau manis

terima syukur seadanya


dulu aku dendam dengannya, sbb buat aku macam nih

tp kini redha, ada hikmah kot

lagi pun masing-masing telah bahagia


14 comment(s):

Anasyg said...

citer pasal ex ke apa ni

dee said...

aku cam ne tah

.FH. said...

bersabarlah mungkin ada hikmah di sebaliknyer.peace ;D

Fel said...

Syukur lah dua-dua dah dapat bahagia masing-masing. :)

iena_mieyna ^^ said...

x baik berdendam..memaafkan tu lebih baik walaupun susah... :) salam ramadhan...

NUke_Rude said...

aku stuju dgn iena_mieyna tu.

whatever it is, letting go is the best solution.

:)

Jiwa Perempuan Gila said...

aku susah hapus perasaan dendam . =='

bukankosong said...

@Anasyg entah, agaknya kot

:P

bukankosong said...

@dee cam tu lah kot

bukankosong said...

@.FH. insyaAllah

bukankosong said...

@Fel syukur

bukankosong said...

@iena_mieyna ^^ kalau ikut hati jahat mmg berdendam, tp tidak kini

bukankosong said...

@NUke_Rude already, past is past

bukankosong said...

@Jiwa Perempuan Gila dendam tu lama2 pudar gak, nak2 tgh marah mmg rr membara2