Saturday, February 5, 2011

Aku takkan biarkan mak aku menanggis



Tgk cerekarama "Biarkan aku menanggis tak"?Lakonan Elly Suriati ,Arash Muhd dan Normah Damanhuri. Aku sempat tgk setengah jam je, sedih kan? Teruk betul anak dia buat kat mak dia macam tu. Sampai mak dia mati pun tak sempat dia mintak ampun.

Tapi ada ke anak macam tu zaman sekarang? Tak taula, kalau ada memang teruk giler. Kalau aku jadi mak dia lama dah aku sumpah anak aku tu jadi kete MYVi sbb derhaka kat aku. Senang aku tak payah beli kete dah. He...he...

Sebagai anak,kita perlu sedar tanggungjawab kita.Jangan sesekali lupakan mereka(ibu bapa). Tanpa mereka dan jagaan mereka itu kita takkan membesar seperti hari ini. Tetiba aku rindukan mak ayah aku. Tadi ada beli sesuatu untuk mereka, tak sabar nak bagi. At least aku ingat mereka walau berbulan-bulan tak balik Kelantan. Teruk kan aku?

Apepun hari ni perasaan aku so so je, ada happy,ada busan, ada sedih dan ada juga rasa nak bunuh orang. Busannya keje, kalau tak ingat aku mau cari rezeki halal dan aku nih bukannya anak orang kaya dah lama dah aku lari balik umah tidurrrr.



* Esok dah cuti, mau berehat, mau jalan-jalan cuci mata dan makan ABC kat Melaka. Jomm!!!


5 comment(s):

amry said...

ades..terlepas tengok. tengok iklan macam best. lepak ngan kawan malam tadi. aduhhh....
ada bro anak2 derhaka zamansekarang. bagusla ko ingat kat orang tua ko

bukankosong said...

he..he..mestila ingat beb,tak nak jadi anak derhaka k.Kih..kih..

achik ezam said...

tak tengok td..



melaka????nak ikot!!!!

bukankosong said...

Ezam:Bole je..ko duk dlm bonet...ha..ha..

@juera said...

klu aku la kan..aku sumpah jd kete BMW..perghh!kelas gitu kn...hihi