Friday, February 18, 2011

Lagu 1 Malaysia




Korang penah dgr lagu nih? 2 hari lepas aku baru dengar,tak taula kalau aku terlambat atau tak? Tapi bila 1st time dengar...terus jatuh cinta ngn lagu nih,tambah-tambah ia dah jadi lagu satu Malaysia kita.

Tahniah buat pencinta lagu nih,catchy dan menaik semangat aku sebagai rakyat Malaysia.

Bangga sebenarnya jadi rakyat Malaysia,dahla aman... kita bole plak hidup berbilang bangsa tanpa ada konflik. Ku berdoa biarla keamanan ini dikekalkan, biarla usaha untuk menjadi negara yang maju lagi 9 tahun terlaksana.

Jangan lupa tau wawasan negara kita,wawasan 2020...

4 comment(s):

Cik Rimau said...

Err.. lagu ape ek?? kat ofis xley bukak lau ade video dr youtube.. kne bukak kat rumah la nie... hehe

p/s : Cik Rimau suke lagu yang koir ramai2 tu.. tak silap budak lim kok wing yg nyanyi.. Tak ingat tajuk.. Kita 1 Malaysia kot.. maybe.. hehe

bukankosong said...

betul la tu cik rimauuu

StingRay said...

yep.Dah pernah review lagu ni dalam entry bertarikh 24/08/2009.Da lama lagu ni.Budak2 limkokwing yang buat kalau tak silap.Pertandingan lagu dulu. =)

mmg sedap suara lead dia tu.

bukankosong said...

2009 agi?rr u sure? kalau tul mak aih ketinggalannya aku.Lagipun baru skrg dia siar kat TV kan?