Wednesday, February 23, 2011

Tindakan gila dan tindakan bodo

*Past is past,just walk away...

Kadang-kadang dalam hidup, kita termelakukan tindakan giler, tindakan yg d'luar jangka,tindakan yg kalau dia tahu kita jugak yg malu sendiri.

Memang benar,orang kata past is past tetapi sesekali yg PAST tu la menjengah kita di'kala kita duk sowang-sowang. Aku bukan nak kenang sgt pun sbb aku tau dia pun dah bahagia ngn cara dan cerita baru dia.

Entah macam ana semalam aku tersinggah ke teratak blog dia, ada sesuatu dicerita tentang aku. Walau tak mention nama pun tp aku tahu owg yg d'maksudkannya itu adalah aku. Wahhh...bertapa benci dia pada aku kan?! Adala sikit terasa tp aku malas mau memikirkan sgt sbb aku takde hak ke atas dia lagi. Mungkin benci itu bagus sbb masing-masing bole proceed dengan kehidupan masing-masing. Dan aku rasa itu yg terbaik.

Ada rasa syg lagi?...impossible...dan aku rasa tak sesuai utk d'bicarakan lagi sbb aku rasa tak adil utk masing-masing kot.

Maaf la ngade2 singgah diam-diam teratak kamu sbb aku just nak singgah-singgah aje. Tiada niat lain. Mungkin ini tindakan giler dan bodo aku kot...

14 comment(s):

nabilah_2908 said...

oh..pasti terhiris hati tu kan..?

tkpe la...jadikan ini kali terakhir kamu pergi ke blog dia...cari la cerita baru...kamu berhak bahagia.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
BLOG REVIEW : CITRA HATI ALIESHA KIRANA

Anonymous said...

Thnks Nabilah...lama dh mula cerita baru.Hope dia bahagia..

encikReza said...

familiar sungguh cimb tu..

Anonymous said...

EncikReza: tu kat wangsa Walk rr

Joey said...

hmm... memang sepatutnya macam tula

exes will never be friend!


p/s The word the person said agak harsh, kan?

But, life has to go on :)

Anonymous said...

Joey ko tau ekk sape dia? hu..hu..past is past...dh lupa dia punnn

Kimie Hashim said...

kau crita pasal sapa bro?ex kau ea?
aku pun ada gak tersinggah kat blog ex aku,dia story pasal pakwe baru dia lebih2, dia tau aku akan singgah,so aku pun gelak jelah sorang2..
alah,small matter je semua tu kan? :)

Joey said...

zaman berjalan2 ke rumah merah, kan???

hihihi

Anonymous said...

kimie: a ah...sape agi,mmg small matter pun.

Joey: ha..ha..kantoi sudahhh

CintaZulaikha said...

jgn kata singgah ke blog org tu, kdg2 klu terjumpa org yg kita sayang dulu pon leh wat kita rasa nak paling muka n mencemuh.

tapi apa hak kita, bukn jodoh kita ngn dia. yg penting doakan kebahagiaan diri memasing..

thats all...

Anonymous said...

gmba cimb tu mcm kat depan wgsa walk jer....ye ka?erm..xkot.. tp betulkan kat wgsa walk???;p

Anonymous said...

a ah...kat wangsa walk...pandai cik embunnn

Anonymous said...

hahahaa...mau xtau..tempat lepaking setiap kali balik KL..ehhe

Anonymous said...

ic...