Sunday, February 6, 2011

Kalau cinta




Di lubuk hatiku
Adalah kamu
Sebagai ratu

Seluruh jiwaku
Hanya dirimu
Yang aku mahu


Telah ku percayakan
Hati ini padamu
Maka kita tak saling risau
Risau risau risau

Kalau cinta jangan kacau
Kalau sayang tak perlu marah
Kalau ikhlas tak minta berbalas
Serahkan cintamu
Pada yang punya cinta

Di lubuk hatiku
Adalah kamu
Yang aku perlu

Seluruh jiwaku
Hanya dirimu
Yang aku mahu

Kau ku perlu
Kau jiwaku
Kau cintaku
Kau ku rindu
Kaulah ratu


Jangan main-main dengan cinta,sakitnya tuhan aje yg tahu. Yang melalui,yang merasa adalah sang pencinta.Jangan biar dia tersiksa...cinta kekadang subjektif yg sukar d'ungkai dengan kata-kata. Terkadang boleh dizahir dengan perkataan,sentuhan dan pandangan tetapi kadang-kadang kita sendiri risau....dia cinta aku ke?


Korang ok ka bercinta?



7 comment(s):

Azmer Lias said...

suke kata kata last tu
hehe :)

efa said...

erk tak nah bercinta tak taw ok ka tak kekeke :)

Xtreme_O2 said...

nk jd pakar doktor cinta dah ker???
nk minta advise boleh? haha... F.O.C?

-->ini aku<-- said...

just keep smiling ^_^

bukankosong said...

Itulah hakikat cinta, yg kita akan dan penah lalui kan?

Actually tu lagu...lagu duet Alif Aziz ngn Joanne kalau tak silap...

NAZRUL AZAT said...

menanggung rindu pun sakit, frust bcinta pun sakit, dah malas nk bcinta dh huhuu

bukankosong said...

Zat: Biasala dugaan, tp nikmatnya tetap adaaa