Monday, February 7, 2011

Cuti-cuti Melaka



Huh! Dah dua hari ko buat hal kan tenet? ya Allah lembab tuhan je yg tau. Aku rasa piss off sgt!!! rasa nak cencang ko bg lumattt! Tp dalam masa yg sama redha sbb aku takde pilihan.

Ok ri ni aku cuti. Aku merancang ke Melaka ngn kwn aku. Lama tak pijak tempat bersejarah nih, last pergi 2 tahun lepas kot. Dulu pergi jalan-jalan, kali ni pun sama jalan-jalan gak,suka suka...

Bab jalan-jalan buang masa sape tak nak kan? Tambah-tambah tempat tu syokkkk plak.Hari cuti kena wat cara cuti la,rehatkan diri minda dan semua.Yang penting happy!

Antara hobby aku kan jalan-jalan bercuti. Masa muda nila nak hargainya. Last aku bercuti haritu adalah ke Singapore. Next month plak ke Terengganu. Ha..ha ..jgn mara lol sbb aku nih raja jalan.

Ok la nak enjoyyy, nnti jumpa ngn gambor-gambor menarik. Tata.

3 comment(s):

Hanira Rashid said...

melaka mmg best!!cuba la pergi melawat kat dataran pahlawan msti x rugi punyer..huhu..salam..

amry said...

aku tak pernah g melaka. jarang sangat wei aku berjalan..aduyaiii...sodeh den

bukankosong said...

Hanira: mmg best bangattt,dahla rini tak ramai owggg

Amry: rugi tak gi.Dari KL dekat je, 2 jam je.