Monday, February 28, 2011

Entry cinta yg tak menjadi


Berkenan dengan sesorang...maknanya suka dan cinta kan?

Sesekali dalam hidup aku kalau terserempak ngn sesorang yang aku suka tengok mesti aku rasa nak tengok dua tiga kali. Sesekali tu gak obses.

Jika dia ada FB,berkali-kali aku check atau tgk dan jika dia ada blog pun sama. Kalau ada no.phone agi rr rasa nak sms dan call aje. ( Aku sama mcm korang-korang kat luar tu kan?...)

Tapi macam biasala, just bole suka je, nak cinta jangan harap lol sebab aku nih ambik masa nak bagitau kat owg yg aku berkenan tu.

Tp sekali aku bercinta...mak aih terus jadi owg lain.

Bosan kan cerita aku nih? Skema giler...tp itula yg aku rasa buat masa skrg,kejab je kot.Harap kejab.

Just nak gitau itu aje malam nih.



*Korang tak suka entry nih? Sila abaikan je ye....


4 comment(s):

Joey said...

apa tujuan gajah2 tu ada di situ?

matila lari tajuk.............hahaha




p/s hah! cepat bagi tau. rumah apa plak kali ni :P

Anonymous said...

Joey: ala...kali ni cinta gajah je..tak serius...ha..ha..

yanmaneee said...

lebron 11
michael kors outlet
air yeezy
kyrie 4
nike air max
longchamp handbags
supreme
coach outlet online
retro jordans
birkin bag

Unknown said...

why not try this out replica bags china Extra resources replica ysl published here bags replica ysl