Tuesday, February 22, 2011

Entry bodo agi!

*Keje giler saya...mmg giler!


Malam nih malam bermaharaja lela, sbb kata kau aku cuti esok...selamat bekerja buat warga yg bekerja ya...

Usah d'dengki sbb dah nasib aku,aku keje weekend.Giv me a chance to rest-rest ekk darling...

Santai...tidur,bangun,meniarap,gelak-gelak,cuit tu! cuit nih!keluar,masuk,sepak,angkat dan hurrrmmm sewonokkkk...

Gituz la perasaan utk para-para yg cuti (hidung d'biar kembang jabb),ni pun tak mandi agi tau,wangiii sgttt sbb baru balik keje tadi. Wangi ke?


*Satu lagi entry bodo plus SS (syok sendiri),jangan menci saya dah nasib cuti esokkkk. Bye,salam satu Malaysia.




6 comment(s):

Joe_Hans said...

bodoh?? xpown.........

encikReza said...

huh~ x jeles pOnnnnnn! :p

encikReza said...

huh~ x jeles pOnnnnnn! :p

bukankosong said...

Joey: he...he...

Reza: xpe...ngh santai2 rr nihh

encikReza said...

aku yg tengah tertOnggeng depan laptop wat keja!

bukankosong said...

encikReza: Pasrah je,owg berkejaya mmg camtu...esok cuti agi ...yahoooo!!!