Wednesday, March 2, 2011

Ais krim potong

D'sebabkan hati yang tengah runsing nih, maka aku ambil keputusan untuk keluar mencari sesuatu utk d'makan. Owg kata salah satu ubat penenang diri.

Tiba-tiba teringat aiskrim kegemaran masa kecil...lama tak perkena wei...windu jab.

Dulu masa kecil selalu beli ngn pakcik jual aiskrim,dia naik basikal je tau ( kling! kling! kling! ) Harga aiskrim tu pun murah aje,RM0.10 je satu batang then kayunyer guna lidi jah.

Harga Rm0.10 je!!! wow murah gilakss...skrg mana ada makanan jual RM0.10 agi, kalau ada pun makanan yg lekat celah gigi jah!


Ni dia, ais krim potong version alaf baru. Nak? Kat Jusco ada...(promo promo..) RM 4.99 jah. Sekarang nih dh d'jual dlm kotak,maka tak payah gigih tunggu pakcik aiskrim dtg umah bunyikan loceng jual aiskrim. Ala-ala aiskrim segera gitu.

Fyi (for ur info),aku dh habiskan 1 kotak tadi. Ambik ko! Paling syok perasa durian.My feveret.


Sekali sekala perkena nih, lepas rindu! Namun tetap tak bole lawan version lama, perasa dia kaw-kaw punyer sbb takde campuran sgtt.


5 comment(s):

CintaZulaikha said...

paling suka perisa kacang merah...nyum2..

bukankosong said...

tak berapa sgt kak..lekat celah gigi tu.Nk duriann gakkk... :p

Rozuan Ismail said...

sy suka aiskrim malaysia..20 sen je sebatang

bukankosong said...

1 Malaysia ye Wan...hu..hu..

Anonymous said...

I really like what you guys are up too. This type of clever work and exposure!
Keep up the superb works guys I've added you guys to my blogroll.

My blog; vakantiehuisje frankrijk (http://vakantiehuisjefrankrijk.bravesites.com/)