Wednesday, March 23, 2011

Berdebar + stress



Aku tak suka sesuatu yg boleh buat aku berdebar...kalau berdebar diiringi happy takpe...ni berdebar dengan join stress nyer sekali.

Ni la aku...padahal hari esok bukan apa-apa pun. Kadang aku tak boleh mengawal gemuruh, sbb otak kekadang bole terpikir menda yang bukan-bukan.

So apa ubat?
*Mung ni Rashid...tampor kan?! worry je keje ko... :P

9 comment(s):

Azam Shah said...

awatlah ang dok pikiaq bukan2 :)
chill k:)

flyz said...

aku pun tak tau nape ngn kepala otak aku nihh? :P

Badboy91 said...

apa yg u risau?

bukankosong said...

adala a few menda..hu..hu..

Azmer Lias said...

risaunya macam kalah budak yg tengah amek result spm je bunyinya?!

CintaZulaikha said...

keje pe yg worry sgt tuh???

::FAIZ FARISH:: said...

apekah?

encikReza said...

bro;

jgn diPKkan sgt k
takot nnt migrain ke aper ke..

bukankosong said...

hu..hu..thkns kengkwan...xde pe..suma dh ok, biasala menda belum pasti suka la pikir bukan-bukan. Sekarang dh pasti...so dh ok... :P