Saturday, March 5, 2011

Tiada taman


Dalam hati kosong, tiada taman pun,tiada bunga...sunyi...

Tiada siapa untuk d'tegur,tiada siapa untuk berkongsi

Burung ini terbang sendiri dan hanya hidup di dalam dunianya sendiri

Bosan dan sunyi

Terimbau cerita yang lepas, cerita yg manis dan sementara itu

Ada yang manis dan byk yg pahit

Ramai yg kata,baik ko macam ni tak perlu nak susah-susah hati

Buat apa nak main dengan api,mcm biasa kadang terbakar diri sendiri

Bila terbakar ambil masa nak sembuh

Namun kadang bila sorang...sunyi menerpa...

Sampai bila nak begini?

Sampai bila nk tutup hati?

Tunggu jodoh dtg lagi?

Entahlaaa...

Biar aje kot...

Mana tau suatu hari

Aku dan dia tersenyum lebar

Berpegang tangan tak mau lepas lagi

Diserikan dengan anak kecil yg chumil

Dan sebuah rumah yg besar lagi indah


*Bagi chance aku meroyan malam ni...ha..ha.. : P

11 comment(s):

i'm shin... i'm inesen said...

Burung ini terbang sendiri <-- senyum simpul shin baca

CintaZulaikha said...

sukanya tgk ayat2 camtu..rasa tenang walaupon byk yg tersirat..

encikReza said...

syhhhhhhhhhhhhhhhhhh......
syahdu bro~
baca sambil
biarkan jiwa & alam bSatu

perghhhh

" KK " said...

x payah lah nak ada taman.. klu dalam taman itu semuanya plastik...klu taman2 itu buat kita happy x per..hehe

bukankosong said...

Ha..ha...biasala korang,bila2 sorang2 nih macam nila.Ok kot...xde pe...

intan.maisarah said...

haha.
nak teman juga
selalu terbayang begitu
deti -detik indah gitu`
<3 <3
haha

encikReza said...

eh, tagged ko aku dh reply tau..

bukankosong said...

Reza: oh ya...wokeh...

bukankosong said...

Intan: Sudah tentu...setiap insan pasti merasa.

" KK " said...

acctually.. bukan kosong tau sape teman kk tu...

Joey said...

eh. ko masih xde kawan makan?