Thursday, March 24, 2011

Dalam hati ini...


Dalam hati ini ada harapan

Harapan untuk merasa lain dan terbaik

Dalam hati ini ada sunyi

Mungkin sunyi kerana masih seorang

Dalam hati ini ingin kawan yg dulu

tp mana mungkin masa telah merubah mereka

Dalam hati ini ingin memiliki itu

tp susah sebab penakut aku

Dalam hati ini ingin sentiasa gembira

namun kadang dugaan melanda




Ok..abaikan di atas...aku sebenarnya lapar dan nak makan rojak buah buatan sendiri...jom!!!

13 comment(s):

eman said...

hahaha...aku igt bro nk anak td :p hahahhaha... nk gak lme xmkn rojak buah..hehe

bukankosong said...

Eman: baby..sy pun suka baby...one day i will... :P

::FAIZ FARISH:: said...

Comel baby tu....

bukankosong said...

Faiz: anak owg tu...mmg rr...he..he..kalau anak sendiri mesti lagi chumil... :P

sarah mohamad said...

datang singgah sini :)
hihi

Joe_Hans said...

baby 2 comel...

Piah Becok said...

baby tu comel. anak siapakah? sentap bace puisi itu. terkena kat diri sendiri.. waaaaaaaaa

bukankosong said...

Joe: chumil kan? hu..hu..

Piah becok: Anak saudara mmber...terkena ekk? he..he..nmpaknya lebih kurang la kiter...

Joey said...

Wah. Dah pandai bermadah kata nampaknya.

Dibius chenta kah ???

P/S bila masa plak aku berchenta? Hish..

bukankosong said...

Joey: aku teka je pah baca entry ko beb... :P

aku tak bercinta k...kan cakap sunyi tu...he..he..

amry said...

aku cuba baca puisi ko ngan penuh perasaan bro.dan cuba untuk memahami...tapi tak dapat feeling.erk!!hehehe....

selamber ar bro!! :P

p/s :aku kurang suker rojak derr

bukankosong said...

Amry: tu rr...aku bukan seorang yg puitis pun,just tulih pe yg terlintas kat hati je. He..he..

encikReza said...

pheewitttt...