Wednesday, March 30, 2011

Perut yg nak perhatian


Perut aku memang giler! Pagi-pagi buta mintak nasi,burger dan kerepek segala. Kalau pagi kul 7am ke? 8.30am ke? Tak pela...nih 2am, meraung-raung nak perhatian suruh d'layanz.

Maklumla aku makan petang ngn goreng pisang je, ingat tu d'kira makan malam sekali. Alih-alih dia meraung tgh malam minta d'isi.

So pasrahla kuar gi cari roti kul 2am, beli Maggi sekali, buat stock jika malas-malas nak kuar umah cari makanan nanti. Nasib baik ada kedai runcit bukak smpai 3am.

Tengah-tengah makan, aku pandang perut, siot je makin menaik, tgk dari jauh badan cam bertulang je, tp bila tgk dekat tang perut...mak aih rasa nk bunuh diri je!Ni kot penyakit owg melayu zaman sekarang,senang boroi...dahla aku nih liat nak bersenam.

Seteres ngn diri sendiri... :P

10 comment(s):

eman said...

same r kita..bdn leh thn da...tp sleck perut leh lak nk maju ke depan...haha

bukankosong said...

kan? ngeluh aku jab...

achik ezam said...

jangan makan 2 jam sebelom tido...huhuhu

CintaZulaikha said...

kata lapor...melantak ajerlahhhhhhh..huhu

::FAIZ FARISH:: said...

hahaha, alasan je tu.....

Joey said...

Hahaha..samalah kita.

P/s kurangkan minuman bergas.

encikReza said...

makan je la bro,
sementara blh makan..
takoTA0

encikReza said...

makan je la bro,
sementara blh makan..
takoTA0

Azmer Lias said...

hahaha
org kata kalo perot mkin naik, itu tandanya tengah bahagia...
xpelah,mkn slagi termampu

flyz said...

korang...mmg rr dh makan pun,kena gigih wat excersise pah nih..