Thursday, March 31, 2011

sms 2011



Aku dapat sms nih tadi...korang ada dapat x?


'' Tahun ni kita akan mengalami 4 tarikh yang jarang berlaku dalam setahun iaitu 1/1/11, 1/11/11, 11/1/11 dan 11/11/11 serta bukan itu sahaja,cuba ambil tahun kita d'lahirkan dan tambah dengan umur kita pada tahun ini,keputusannya ialah 111 buat semua org..! (realiti important), ini ialah tahun kekayaan, pada bulan oktober akan ada 5x hari Ahad, 5x hari Isnin dan 5x hari Sabtu, ini hanya akan terjadi sekali setiap 823 tahun, tahun spt ini dikenali sbg tahun 'beg kekayaan' bermaksud jika kita menghantar sms ni kpd 8 kwn-kwn kekayaan akan muncul pada hari ke-4 spt yg d'nyatakan dalam fengshui cina, sesiapa yang tak menghantar sms ini tak akan mendapat apa-apa, ia adalah misteri ttp tak salah untuk mencuba. Semoga bertuah!...jangan terlalu percaya, yang boleh membuat kita tergolong dalam golongan mensyirikkan Allah.''


Yg atas tu ok rr...logik gak dan sgt kebetulan...tp yg ayat bawah sms tu macam biasala suruh 4ward, ko ingat aku buat. No way!Dapat pun dari nombor yang tak d'kenali...

Apa-apa jela...just hilangkan busan hari ini... :p


5 comment(s):

Badboy91 said...

hurm, yup yg bawah tuh danh mengarut dah seih but one of the date is my favourite.. 11/11/11..

thank u dtg baca blog Aman

encikReza said...

4ward kat aku bro!

flyz said...

Badboy: welcome...mesti aku dtg kalau ko update :p

Reza: 4ward?mana aku ada no ko beb...

Joey said...

hahahaha..

meh aku forwardkan sms kemenangan kepada ko. LoL

encikReza said...

xder ek?
iskh
masalah ni
cmner aku nk terjah ko nnt
kat jj tuh..