Friday, March 4, 2011

Ini


Macam biasa tiada apa yg menarik hari ni. Perasaan pun so so je sbb aku bekerja dan berjumpa dengan pelbagai owg. Ada yg buat aku rasa nk gelak, rasa happy dan ada gak yg bole mencetuskan api kemarahan aku.


*Kadang sakit kepala bila berjumpa member setempat keje yg keret dan cakap besar tp habuk pun tarak. Malas nak ulas sbb dia memang dah macam tu. Lupakan dia sbb dari dulu hingga kini dia mmg watak aku tak gemar

*Cemburu yg mengundang secara senyap. Kadang perasaan ini menerpa.Ia bisikan syaitan yg bole buat aku sesat. Cepat-cepat aku buang ia ke laut. Aku adalah aku dan seharusnya aku bersyukur dengan apa yg ada. Perasaan ini harus d'buang sebab kita bukannya selalu d'atas.

*Bukan semua yg kita buat, orang ingat atau kenang. Selalunya benda-benda buruk je owg tau. Tabahkan hati,anggaplah itu ujian tuhan tanda sayang pada kita. Betulkan niat,yg penting apa yg kita buat haruslah ikhlas.

*Susahnya untuk bersahabat. Apatah lagi bercinta. Ada yg cakap susah nk cari sahabat yg sesusah dan sesenang bersama. Mereka tau ambil kesempatan je dan petingkan diri sendiri. Yang jenis sensitif dan asyik salah faham pun ada gak, sbb tu asyik gaduh je. Nak-nak kalau member yg terlalu rapat.


Itu yg aku rasa hari ini dan ini yg aku lalui tadi. Hidup sering diuji supaya kita belajar. Sesungguhnya yg baik dtg dari Nya dan yg buruk itu sememangnya dari aku.


7 comment(s):

Azam Shah said...

keret dan ckp besar mmg attitude semperit~ :P

buat chill sudah :)

bukankosong said...

semperit? cam nama kuih je..hu..hu..

encikReza said...

totally setuju!!!

bukankosong said...

Reza: hu..hu..me kasih...tak Bz ke beb rini?

CintaZulaikha said...

life mmg sgt2 cam tu...

encikReza said...

bro; hari still cerah lagi laa
tggu nk dekat² sunset nnt
time tu la bos² mengAUm carik
aku! hahahahahaa

bukankosong said...

Kak Ika: tu la..

Reza: aneh tul bos hang,time sunset dia cr ko. Hu..hu..