Saturday, March 5, 2011

D'sebalik Kung Fu Panda



Belajar sesuatu tak dari Mega Movie punyer cerita kat TV3 tadi? Kung Fu Panda tu...

Cerita ni kata,dalam hidup ini sebenarnya tiada '' SECRET INGREDIENT '' pun melainkan diri kita sendiri. Maknanya kat sini kita la penentu siapa kita, sama ada berjaya atau pun tidak dalam hidup.

Jadi mehla kita sama-sama terus berjuang,kuatkan azam,jgn berputus asa dan terus berdoa, semoga kita mencapai apa yg kita kehendaki.

Owg kata tgk apa-apa cerita pun (sebenarnya sy yg kata), mestila sambil menyelam minum air.


: P

9 comment(s):

CintaZulaikha said...

apa guna buat cerita klu tader pengisian....huhu. citer byk pengisian la bagoss

bukankosong said...

yup yup..

Amira Anorah said...

yup..saya tgk jugak..hehehe

cerita dia walaupon kartun , tapi pengisian dia sangat bermakna. Kalau hayati..bnyk sangat pengisian nye..tentang anak murid dan guru..tentang masyarakat , etc...

bagoslah untuk budak2..;)

bukankosong said...

Amira: utk bebudak dan owg dewasa sekali :P

achik ezam said...

saya suka rapunzel.


tetiber :)

eman said...

sgt setuju..dlm dunia xde "secret ingredient" yg penting kene berusaha... huhu

bukankosong said...

Ezam: Ko mmg! :P

Eman: Benar benar...

Arol Mubin said...

Tak tengok Kung Fu Panda, sebab layan cerita lain. Betul tue! Kalau kita nak berjaya, takkan orang lain pulak yang kena berusaha untuk kita kan? :)

bukankosong said...

Arol: Betul Betul! :P