Sunday, March 20, 2011

Hari minggu dan kerja


Selamat berhujung minggu buat semua!

Tak de pe yg menarik pun hari ni, can biasala keje je keje aku. Tapi takpe lagi 2 hari cuti balik. Aku mmg canggini, selalu set jadual keje aku, lepas keje 4 hari mesti cuti walau satu hari atau 2 hari je. Suka suka.

So takde rr penat sangat walau keje aku takdela penat mana, tak spt masa jaga department dulu.

Walau kadang-kadang gi keje nih cukup memboringkan sbb rutin lebih kurang je, namun sbb ramai member-member, pelanggan lagi dan suasana yg sentiasa berubah-rubah tu buat aku layanz je.

AF9 pun bakal launching nanti. Semalam ada beberapa kejutan yg aku tau dr bos aku. Korang tunggu je la ekk, tak le bg tau sgt kat sini. Sbb ada press confrence 28hb nnti (semua dia akan bgtau). Pre concert pun kat sini.

Mereka akan makan,berak,sembahyang,berlatih nyanyi semua kat sini. Yang penting sape dtg Jusco mesti leh tgk...cuma tempat tinggal je kat tmpat lain.

Oklah...nak mandi...ha..ha..

3 comment(s):

ewanthology said...

rutin job memang bosan kan.. sentiasa di comfort zone

Anonymous said...

tu laa..tapi xpe, i m try my best setiap hari untuk mencari kelainan...

encikReza said...

nnt kalau dpt extra²gift tu
jgn lupe plak kat aku tau..