Thursday, March 24, 2011

Blog yang sambil menyelam minum air



Sambil menyelam minum air...

Sape kata berblogging nih buang masa? Sape? Salah ok!

At least aku yang malas membaca tetiba je rajin plak sbb terlampau obses ngn blog aku lately. Walau tenet lembs tahap kura-kura cacat namun tetap gigih post entry segala. Nak post entry bukan main-main sbb kena ada issue yg nak d'kupas tau.

Kalau tak isu pasal idup aku nih ( he..he..) ada gak isu semasa, isu lawak, isu sensitip, isu sinis dan isu-isu informasi gak.

Isu-isu informasi ni lah yg bagus sbb selain aku gigih search cari guna yahoo,google dan sebagainya sambil tu aku kena baca dan paham supaya entry nih tak merapu,fakta betul,ejaan betul dan kesampaian utk d'baca semua.

Takdela copy n paste membabi buta,smbil tu harus d'pastikan sumbernyer bole d'percayai dan penuh bermakna.

Bak kata sambil nyelam minum air maka pabila nak edit tu la aku bole baca sekali dan dapat ilmu berguna.Selalunya informasi pasal kesihatan,tips,pengalaman,teguran dan sebagainya.

3 comment(s):

CintaZulaikha said...

hamboiiiiiiii...bagos2. stakat nih klu bca entri kat dlm BBK, sumer best2..:)

Anonymous said...

BBK? Bandar baru Klang? he..he..

me kasih kak ika...

amry said...

betul bro.aku setuju..aku tak rasa la sisa2 sangant berblogging ni.sambi kita berblogwalking tu,pasti akan ada info atau ilmu yang kita dapat.kan best.