Thursday, March 10, 2011

Akademi Fantasia Kat Au2

Salam...

Ada info nak bagitau korang, tp jgn bising-bising sgt tau sbb info ni mana bole gegar agi sbb tak annouce lagi kan. Mula-mula masa dengar berita nih aku cam tak percaya je,tau pun dari bos aku. Tapi ada yg kata dah announce pun, tak kisahla...

Cuma aku tak percaya je dlm byk-byk tempat dia pilih Jusco Au2 ( tempat keje aku nih ). Ko bayangkan diari AF live kat tengah-tengah centre court Au2...beberapa tapak je dari cashier kaunter kami.

Tak percaya pun kena percaya sbb ni la buktinyer...selama beberapa bulan nih promotion barang kat tengah nih telah dibekukan demi Akademi Fantasia yg akan berlangsung nanti. Sekarang diaowg tengah gigih buat persiapan, aku tak tau bila start mungkin bulan depan atau bulan satu lagi kot.


Nih aku ambik gambar semalam dari pandangan atas. Bayangkan diari AF kat tengah-tengah nih? Hari-hari gakla kami semua mungkin bole jumpa Pak Nil dan bebudak AF lain. Excited ke? Entahlaa...aku gitu gitu je. But layanz je since dah ada kat sini.


Agak luas gakla kat dalam, tp aku tak tau deco dalam dia cam ana nanti. If aku dapat share, aku share kat sini. Cuma aku dibagitau mereka akan melakukan diari kat sini, tidur makan kat sini,mostly kat sini la except konsert je kat tempat lain ( mungkin tempat biasa tu kot ).

So nantikanlah AF yang bakal berlangsung nanti. Kalau ternampak muka aku kat dalam TV tu pasrah je la ye, maklumla kat tempat keje je kan. He..he... ( mengada-ngada jab...).


4 comment(s):

encikReza said...

yer ker bro?
harus pasni setiap update live drpd blog ko kan?

ahaksss

btambah glmaer la ko pasni...

CintaZulaikha said...

da buhsan da tgk AF...bo layan je kekadang..huhuhu

Joey said...

kalau dah bos kecik dah inform tu, maknanya betullah tu..hihihi

Anonymous said...

InsyaAllah update utk korang...he..he..