Thursday, March 3, 2011

Kagum



Rasanya aku tak layak agi nak jadi blogger yg bole promo blog owg, sbb follower aku bukannyer ramai mana pun? Visitor pun sama...tp aku rasa malam nih aku nk cerita gak,nak promo gak sbb aku rasa dia dan blog dia mmg layak.

Actually 1st time aku jumpa blog nih terus aku jatuh cinta, lum tgk entry dia agi.Tgk umah dia pun aku dah tangkap syok...so tanpa pikir panjang aku terus add dia dan dengan senang hati jadi follower dia dan sudah tentu letak dia dalam bloglist aku.

KENAPA?

Sebab aku suka sangat kekemasan blog dia, tak serabut,tak sakit kepala dan tenang je. Blog dia sgt simple. 4 ur info aku byk belajar mereka blog dan susun blog spt dia.Takdela 100% /bukan copy but belajar cam ana susunan utk menjadi seistimewa blog dia. Plus dia hanya guna widget yg perlu je...sbb tu loading blog dia cepattt.

Entry-entry dia not bad! Aku suka cara penulisan dia,simple,padat dan bermakna. D'blog dia,dia adalah dia serta dia menjadi diri dia. Then kalau dia update entry conpirm aku bukak lah.

Aku tak kenal dia pun sape. Tp aku selalu rajin rr komen dan tegur kat blog dia.

Dia adalah...




*Salah satu tanda kagum dan penghargaan utk beliau.

*Tp kan lagi chumil kalau iklan Nuffnang dia tu bukan letak kat tengah-tengah blog? (oppsss!!!)

10 comment(s):

Azam Shah said...

ohh. terharu-takterkata-pape.
tenkiuu sgt2 sebab sudi membaca belog azam. :) :)

p/s : wehh awat iklan nuff kat tgh2 ekk? coding error.

Anonymous said...

welcome...hu..hu..

Unknown said...

setuju..simple..terjah blog dia

Anonymous said...

mostly aku terjah wan...turn ko lakk :p

CintaZulaikha said...

Oooooooooooo....hihihi. bukan seng nak wat org suka ngn blog kita. huhuhu

Anonymous said...

yup kak ika, tp sy pun suka blog kak ika gak...blog family gitu.

Adlan said...

hey3..salam pagi^^

Anonymous said...

munin Lan!!!

amry said...

hohohoho...aku dah terjah.memang kemas la blog dia... :)
bog ko kemas gak bro

Anonymous said...

AMry: kemas agi blog dia...